Agap2 Teknologi Tjenester (ATS) præsenterer sine kunder for et nyt mærke og en helt ny måde at tænke og arbejde med teknologi på.
Forsyningssektoren har undergået løbende forandringer, idet den har udvidet sig langt ud over de grundlæggende tjenester, den engang tilbød, og har innoveret på mange forskellige områder. Operatørerne i denne branche har arbejdet ihærdigt i de seneste år for at levere en kontinuerlig tjeneste, der kommer ind i vores hjem og på vores arbejdspladser, uden at vi er klar over, at nettet er nødvendigt, før en afbryder bliver drejet om, eller en vandhane bliver åbnet. Vi interagerer ikke længere med forsyningsvirksomhederne ud over at betale for de tjenester, vi bruger, og vi er kommet til at tage disse tjenester for givet. Det er uden tvivl en af de brancher med den største teknologiske innovation i dag, lige fra brugen af telemetri- og IOT-systemer til at styre og analysere forbrugsmønstre til brugen af systemer til styring af hændelser og driftskontrol til kommunikation til slutkunden via nye kanaler og udvidelse af det kommercielle tilbud til andre accessoriske tjenester som f.eks. boligforsikring og udstyr.
Nyt digitalt EPALnet-skrivebord
Alle kunder kan nu administrere deres vandkontrakter takket være den One Stop Desk, som vi har oprettet. Dette resulterede i et fald på 5% i antallet af telefoniske serviceopkald. For at sikre centraliseret forvaltning af driften og realtidskommunikation med hver enkelt operatør designede vi mobilapplikationer til at styre tjenester og begivenheder, der anvendes i marken. Dette øgede kapaciteten til forvaltning af serviceallokering med 10%.
“